עולם הולך ונעלם…- פרסומים ברדיו ובטלוויזיה- כבר אינם מספיקים

עידן הטכנולוגיה- אתרי חובה לחברות עסקיות– בעלי חברה או עסק בעידן הטכנולוגי המתקדם- חייבים, כידוע, לבנות אתר אינטרנטי יציב ונגיש עבור הלקוחות הפוטנציאלים. אין ספק, כי בעידן הממוחשב, כאשר הטכנולוגיה רק הולכת ומתפתחת מיום ליום- אין שום הצדקה לתחזוקת עסק ולקיומו, אם אין לו אתר אינטרנטי יעיל ו"מושך את לב הקהל". מאחורי ההצלחה העסקית של חברות ועסקים בעולם המודרני- עומד בסיס תשתית יציב ומוכר של אתר אינטרנטי.

האתר חייב, כמובן, להיות מעוצב באופן איכותי ומרשים במיוחד. על מנת לעצב את האתר מלכתחילה באופן הראוי והיעיל ביותר- מוכרחת להיות תובנה רחבה וברורה באופן משמעותי במיוחד לגבי הבנת הצורך של הצרכן את איכות המוצרים המוצגים באתר הרלוונטי, יותר מכך- חשוב מאוד להקפיד בעיצוב האתר- לא רק על אלמנטים אסתטיים וידידותיים לשימוש הלקוח הפוטנציאלי- הגולש הממוצע. יותר מכך- אם נודה, כי בעידן זה רוב הגולשים ממילא נחשפים למוצר אך ורק דרך האתר האינטרנטי הרלוונטי, הרי שהאתר חייב להנגיש את המוצר ולהעביר מסר ברור לגבי איכות המוצרים ובמיוחד לגבי הנחיצות שלהם לחיי הלקוח והקלות שבה הוא יוכל הן לרכוש אותם והן להשתמש בהם.

אחת הטעויות הנפוצות ביותר שעלולה לקרות למעצבי אתרים היא העובדה שהם כלל לא מבחינים בכך שהם הפכו ברבות השנים להיות לא רק "מעצבי אתר", אלא למעשה חשוב מכך- "מעצבי דעת קהל". לפיכך חשיבות גדולה במיוחד יש בעת בניית האתר ועיצובו- לא רק לנראות החיונית שיש לו, אלא יותר מכך לעובדה שהוא אכן נבנה באופן יעיל, מושכל ואינטואיטיבי.

ואיך מצליחים לקדם את האתר ולגרום לכך שהוא יהפוך להיות בולט, אטרקטיבי ומשמעותי יותר מכל מתחריו? לפה בדיוק נכנס מקדם האתרים. באמצעות קידום אתרים ממומן או אורגני- ניתן בהחלט לשפר באופן ניכר את מיקומו של אתר החברה ולהפוך אותו לממותג הרבה יותר….אז נא לא לשכוח- על מנת להתקדם ברשת- חייבים-

 קידום האתרים  Search Engine Optimization

ובכן- מה המסקנה? איך ניתן לעצב אתר ולקדמו? מתגו את עצמכם- זאת הדרך היחידה שלכם להרוויח.

לא מיתגתם את העסק, לא דחפתם אותו קדימה, לא שדרגתם את מיקומו- אתם פשוט לא תרוויחו. נקודה.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s