הנושא של קידום האתרים הפך להיות חם ובולט במיוחד לאור העובדה הברורה, כי כיום נדמה שהעולם הולך יותר ויותר לכיוון טכנולוגי. עד כי לא נטעה, אם נאמר, שלא ירחק היום ורוב העסקים יתבצעו דרך הרשת הדיגיטלית. מקדמי האתרים יהיו חייבים לעבוד בעבודה קשה, קפדנות וסבלנות על מנת לקדם אתר רלוונטי.
חייבים להיות קישורים לאתרים חשובים ומרשימים, ככל שהאתר המקושר הוא אתר נחשב המשדר יציבות ואמינות- כך הקישור נחשב בעיני ציבור הגולשים לאיכותי יותר. אמנם ככל הנראה משמעות ניכרת קיימת גם למספר הקישורים- רב או מעט, אך יותר מכך לאיכותם. אם כן, מהם קישורים איכותיים? קישורים באיכות ראויה הם קישורים שיופיעו במיקומים מועדפים בתוך האתר עצמו- על פי מחקרים שונים שהתבססו על מאות מאמרי תוכן איכותיים שעברו תהליך של אופטימיזציה- קידום אתרים, ניכר, כי רק קישורים שנבנו באופן אינטגרלי וטבעי יותר ייחשבו איכותיים ואמינים ויהוו בסופו של דבר את השימוש הראוי ביותר למקדם האתרים בעת פעולתו. ככל שהקישור יהיה מנותק וייראה תלוש ולאו דווקא בעל קשר מובהק ותואם – הרי שקהל הגולשים לא יכירו בו ולא יאמינו בו ובכוונותיו. בנוסף, בנושא הקישורים- חשוב בהחלט שיהיה קשר מובהק תמטי- רעיוני בין המאמר המקודם הרלוונטי לבין האתר המקושר- ככל שהקישור ייראה מאולץ ולא טבעי, כך הוא יהווה פתרון פחות טוב. מובן, שיתר על כן ככל שהקישורים יהיו מהודקים לאתרים איכותיים ובעלי חשיבות ואמינות, פופולריות ויציבות בעיני הקהל הרחב- כך יהוו הקישורים מהמאמר המקודם- רלוונטיים ותורמים לעבודת קידומו. כך קישור לאתרי אוניברסיטאות, משרדי ממשלה ועוד- הרי שקידומם ייעשה ביתר קלות ונוחות.
ובכן- שיטות רבות ושפע מגוון של כלים מצוי על מנת לקדם אתרים. אחת הדרכים היעילות שנחשבת לשיטה די בטוחה במלאכת קידום אתרים אל עבר המיקום הרצוי והרלוונטי בתוצאות החיפוש כפי שהם באים לידי ביטוי במנועי החיפוש ובראשם גוגל הוא ניתוח אלגוריתמים- חשוב לזכור, כי בסופו של דבר- אנחנו בעידן טכנולוגי שבו חשיבות ניכרת ובולטת יש לאו דווקא לחשיבה אנושית ולקסמי התנהגות שיווקית, אלא בעיקר לניתוחים מתמטיים וחישוביים שינותחו לאחר מכן על ידי אנשי מקצוע מתאימים. כך שהמוחות של המחשבים- אותם מעבדים רבי עוצמה ( שלא דומים ולו במעט ליכולת של שום מוח אנושי…) יצליחו לפתח שיטות מעקב וניטור אחר גלישת הלקוחות הרלוונטיים וכך יבססו מקדמי האתרים שיטות משמעותיות והרות גורל לאלפי עסקים שבנו אתרים מקבילים ומתחרים.